Asset Publisher

Do zadań Wydziału Aktywizacji Zawodowej EFS należy wdrażanie Priorytetu VI PO KL, Osi Regionalny Rynek Pracy RPO WP 2014-2020, oraz działań 7.1, 7.2, 7.3, 7.4, 7.5, 7.6, w obszarze rynku pracy FEP 2021-2027, powierzonych WUP jako IP dla tego programu operacyjnego, w tym w szczególności:
  1. Opracowywanie Planów Działań;
  2. Organizowanie procesu naboru projektów, w tym również przygotowywanie, ogłaszanie i przeprowadzanie konkursów na realizację projektów;
  3. Dokonywanie oceny proponowanych do realizacji projektów zgodnie z kryteriami stosowanymi w systemie wdrażania Programów Operacyjnych EFS, w oparciu o zasady wspólnotowe i krajowe;
  4. Monitorowanie postępów realizacji umów, w tym w szczególności pod kątem wytworzonych produktów i rezultatów;
  5. Bieżąca współpraca z beneficjentami w ramach realizacji projektów, które uzyskały dofinansowanie;
  6. Gromadzenie danych niezbędnych dla zarządzania finansowego, monitoringu, weryfikacji, audytów i oceny;
  7. Prowadzenie elektronicznego systemu monitorowania realizacji projektów, beneficjentów i uczestników projektów;
  8. Opracowywanie rocznej i wieloletniej prognozy wydatków w ramach wdrażanych działań;
  9. Planowanie wydatków i rozliczanie zaangażowania środków EFS;
  10. Prowadzenie rozliczeń finansowych projektów i działań zgodnie z przyjętymi procedurami;
  11. Weryfikacja formalno-merytoryczna wniosków beneficjentów o płatność;
  12. Przygotowywanie wniosków o przelew transz dofinansowania projektów;
  13. Przygotowywanie zbiorczych wniosków o środki EFS;
  14. Zbieranie i przekazywanie do Wydziału Kontroli EFS informacji o nieprawidłowościach, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie zasadami;
  15. Przygotowywanie sprawozdań i informacji o stanie realizacji EFS z realizacji wdrażanych Priorytetów/Działań oraz Osi/Priorytetów Inwestycyjnych;
  16. Udział w projektowaniu, wdrażaniu i rozliczaniu zadań związanych z realizacją Pomocy Technicznej Programów Operacyjnych EFS oraz w zakresie właściwym dla Wydziału;
  17. Realizacja wyznaczonych celów i zadań w zakresie kontroli zarządczej;
  18. Przygotowywanie informacji do zamieszczenia na stronie internetowej Urzędu oraz ich aktualizacja;
  19. Przygotowywanie informacji niezbędnych do zamieszczenia na stronie podmiotowej BIP oraz ich aktualizacja;
  20. Planowanie wydatków i gospodarowanie środkami finansowymi przeznaczonymi na realizację zadań Wydziału;
  21. Opracowywanie i przedkładanie do zaaprobowania Wicedyrektorowi ds. Europejskiego Funduszu Społecznego materiałów i informacji rozpatrywanych przez Sejmik i Zarząd oraz WRRP z zakresu działania Wydziału;
  22. Sporządzanie umów z beneficjentami, których projekty zostały wybrane do dofinansowania oraz sporządzanie aneksów do umów;
  23. Przyjmowanie zabezpieczeń prawidłowej realizacji umów;
  24. Współpraca przy realizacji spotkań informacyjnych dla beneficjentów i potencjalnych projektodawców we współpracy z właściwymi Komórkami organizacyjnymi Urzędu;
  25. Współudział w pracach związanych z procedurą odwoławczą oraz Komisją ds. rozpatrywania protestów w ramach wdrażanych przez IP programów operacyjnych;
  26. Opracowywanie projektów aktów normatywnych Dyrektora z zakresu działania Wydziału, a także przygotowywanie niezbędnych zmian ww. aktów, oraz przekazywanie aktów normatywnych Dyrektora, po ich podpisaniu do Wydziału Administracyjnego, celem rejestracji w rejestrze;
  27. Przygotowywanie upoważnień i pełnomocnictw Dyrektora z zakresu działania Wydziału, oraz przekazywanie upoważnień i pełnomocnictw, po ich podpisaniu do Wydziału Administracyjnego; celem rejestracji w rejestrach;
  28. Opracowywanie projektów upoważnień i pełnomocnictw Zarządu lub Marszałka oraz kierowanie wniosków o udzielenie upoważnień i pełnomocnictw do Zarządu i Marszałka z zakresu działania Wydziału;
  29. Udzielanie odpowiedzi na wnioski o udostępnianie informacji publicznej, przygotowywanie decyzji odmawiających i umarzających postępowanie o udostępnienie informacji publicznej w zakresie zadań Wydziału;
  30. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora.

 Wydział Aktywizacji Zawodowej EFS

Siedziba Wydziału: Rzeszów, ul. Adama Stanisława Naruszewicza 11


Kierownik Wydziału Daniel Rzucidło
tel. bezpośredni (17) 74 32 874
 
Z-ca Kierownika Wydziału Krystian Dybek
tel. bezpośredni (17) 74 32 894

Z-ca Kierownika Wydziału Judyta Grzelińska
tel. bezpośredni (17) 74 32 873

Pracownicy:

Waldemar Depa
tel. bezpośredni (17) 85 09 222
 
Anna Gorzelak-Sarosiek
Rafał Wielgosz
Aldona Dudek
tel. bezpośredni (17) 85 09 233
 
Natalia Mazur
tel. bezpośredni (17) 74 32 867
nr komunikatora (17) 74 93 719
 
Anna Lewandowska-Sternik
tel. bezpośredni (17) 74 32 866
 
Dorian Pik
tel. bezpośredni (17) 85 09 209
 
Agata Kensy
tel. bezpośredni (17) 74 32 815
 
Bernadetta Dul
tel. bezpośredni (17) 85 09 234
nr komunikatora (17) 74 93 734
 
Monika Wiśniewska
tel. bezpośredni (17) 85 09 209
 
Patryk Walicki
tel. bezpośredni (17) 74 32 870
 
Anna Baran
tel. bezpośredni (17) 74 32 871
 
Elżbieta Panek
Karolina Guz
tel. bezpośredni (17) 74 32 872
 
Patrycja Bajerlajn-Matuszewska
tel. bezpośredni (17) 74 32 870
nr komunikatora (17) 74 93 715
 
Daniel Szydło
tel. bezpośredni (17) 74 32 877
 
Małgorzata Drzewicka
Katarzyna Balawender
tel. bezpośredni (17) 74 32 868

Partycja Miś
tel. bezpośredni (17) 85 09 278

Konrad Rakszawski
tel. bezpośredni (17) 74 32 867


nnk.asset.publisher.info.header